هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش، هتلی سه ستاره واقع در مرکز جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت 13 هزار هکتار است. این هتل در جایگاهی مناسب، روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا بنا شده است. میهمانان عزیز تور کیش تا ساحل مسیر کوتاهی را طی خواهند کرد و فاصله هتل تا مراکز خرید 5 دقیقه و 50 متر تا دریا و اسکله فاصله دارد.

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و امکانات خوب، با قیمتی مناسب میزبان مسافران محترم تور کیش هستند و سفری خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم خواهند کرد. 

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

سرویس 24 ساعته، 50 اتاق مناسب، 37 ویلا مشرف به ساحل، رستوران با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و سنتی، چایخانه سنتی و کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان تور کیش، پارکینگ خصوصی، صندوق امانات، خدمات خانه داری و خشکشویی، اينترنت و ترانسفر فرودگاهی و ... .   

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش، هتلی 2 ستاره در ميرمهنا، پشت بازار پارس خليج جزیره زیبای کیش، در سال ۱۳۷۶ بنا شده است. مسیر این هتل تا فرودگاه به مدت 20 دقيقه با ماشين فاصله دارد.

 

در هتل فانوس کیش با ارائه بهترین خدمات رفاهی و ورزشی از جمله : سرویس خوب با اتاق های مناسب، لابی، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای ایرانی )، TV (ماهواره)، سالن ورزشی، بیلیارد، پارکینگ، خشکشوئی و صندوق امانات و همچنین قیمتی مناسب نظر میهمانان تور کیش را جلب کرده است. 

در هتل فانوس کیش با حضور پرسنل مجرب در محیطی آرام و مناسب و  ارائه بهترین خدمات، همچون هتل های سه ستاره میزبان مسافران تور کیش هستند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: